Procedura de solutionare a reclamatiilor utilizatorilor finali

Sesizarile privind nefunctionalitatea serviciilor se pot depune la numerele de telefon 0752 303 146 si 0752 303 144 intre orele 09-20 in fiecare zi, prin email la adresa support@djemba.ro, 24/24 sau la casieriile din Pecica, str 2, 177; Nadlac, str George Cosbuc, nr 59 de Luni pana Vineri intre orele 10-16.

Sesizarile trimise prin email trebuie sa contina numele pe care este incheiat contractul de furnizare de servicii, adresa si numarul de telefon a persoanei de contact.

Sesizarie vor fi rezolvate in aceeasi zi pentru cele primite pana la ora 14 si cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare, pana la ora 16, pentru cele primite dupa ora 16. Clientii care opteaza sa faca o sesizare prin email vor fi contactati de departamentul de suport pentru identificarea problemei si programarea vizitei echipei tehnice pentru remediere.

In cazul in care termenul de remediere a reclamatiei a fost depasit din vina furnizorului clientlui i se va acorda o reducere a tarifului pentru serviciul contractat corespunzatoare cu timpul in care serviciul a fost nefunctional. Reducerea va fi acordata la urmatorea factura emisa.

Serviciul de suport va urmari constant si va comunica utilizatorilor stadiul de rezolvare a reclamatiilor si mentinerea in termenul de remediere asumat.

In caul in care exista nemultumiri cu privire la parametrii de calitate ai serviciilor si modaliatatii de solutionare a reclamatiilor utilizatorul se poate adresa Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) sau să apeleze la alte proceduri extrajudiciare de soluţionare a litigiilor. In cazul în care litigiul nu este soluţionat pe cale amiabilă, utilizatorul se poate adresa instantei competente pentru solutionarea litigiilo. Instanta competenta este Judecatoria Arad.

© Djemba IT&C 2016 | by Web Efficient